ΒΑΣΙΛΕΙΑ - ΕΘΝΑΡΧΙΑ

Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β ΄ ΑΔΙΚΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ . ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Ο ΕΘΝΑΡΧΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΑΤΗ Η ΡΩΜΕΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

KING CONSTANTINE ΙΙ EXTRACTED OF HIS THRONE UNFAIRLY . BUT ALWAYS REMAIN THE NATIONAL LEADER. THE NATIONAL ROLE OF THE KING IS INDEPENDENT FROM THE HEAD OF THE STATE. KING IS ALWAYS THE FATHER OF THE NATION. WITH MONARCHY BECOME VISIONABLE THE ROMAN FOLLOWING OF THE GREEK NATION.

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΘΥΡΕΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ   ΘΥΡΕΟΣ
ΙΣΧΥΣ ΜΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Βασιλιάς Κωνσταντίνος: 3 Σπάνιες Φωτογραφίες από την Παιδική του Ηλικία

Βασιλιάς Κωνσταντίνος: 
«Ποτέ στην Ελλάδα δεν αισθανόμουν persona non grata. Όταν επέστρεψα, αισθάνθηκα ότι γύρισα σπίτι μου».
10:16, 22 Ιανουαρίου 23

Ο τελευταίος  μονάρχης της Ελλάδας απεβίωσε σε ηλικία 82 ετών το βράδυ της Τρίτης 10 Ιανουαρίου, στη χώρα που είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει για 25 ολόκληρα χρόνια. Το περιοδικό ΟΚ! συγκέντρωσε σπάνιες φωτογραφίες από την παιδική ηλικία του  βασιλιά Κωνσταντίνου.
Το 1947 ντυμένος με παραδοσιακή στολή στα βασιλικά ανάκτορα στο Τατόι χορεύοντας με τις αδελφές του Σοφία και Ειρήνη. «Δεν προετοιμαζόμουν από τη γέννησή μου να γίνω βασιλιάς. Όταν γεννήθηκα μετά από λίγο μπήκαν οι Γερμανοί στην Ελλάδα. Εγώ ήρθα στον κόσμο στις 2 Ιουνίου και οι Ιταλοί εισέβαλαν στη χώρα 28 Οκτωβρίου. Ευτυχώς ο αδελφός του πατέρα μου, βασιλιάς Γεώργιος Β’, μαζί με τον Μεταξά είπαν “όχι”. Σιγά σιγά μου έλεγε ο πατέρας μου τι δουλειά έκανε και συνειδητοποίησα ότι μπορεί να είναι κάτι διαφορετικό στη ζωή μου. Την 1η Απριλίου του 1947 αντιλήφθηκα ακόμη περισσότερο τι συνέβαινε όταν πέθανε ο θείος μου. Από εκείνη την ημέρα η ζωή μου άλλαξε άρδην» είχε πει ανάμεσα σε άλλα σε συνέντευξη που είχε δώσει στον Τάσο Τρύφωνος.
Ο φωτογραφικός φακός τον απαθανατίζει να παίζει με ένα γαϊδουράκι στα βασιλικά ανάκτορα. «Είναι δύσκολο να μεγαλώνεις ως διάδοχος. Πρέπει να αποδεχτείς ότι θα είσαι συνέχεια κάτω από το βλέμμα των ΜΜΕ και του κόσμου. Οι γονείς μου επέμεναν να έχω την ίδια μεταχείριση με όλα τα υπόλοιπα παιδιά και για αυτό με έβαλαν στο οικοτροφείο στα Ανάβρυτα. Από πολύ μικρή ηλικία μού είχαν τονίσει ότι η υπηρεσία προς τον ελληνικό λαό είναι η Νο 1 προτεραιότητα». Το 1947, μετά τον θάνατο του βασιλιά Γεωργίου Β’ από καρδιά, ο πατέρας του Παύλος ανέβηκε στον θρόνο και ο Κωνσταντίνος αυτόματα ορίστηκε διάδοχος.
Με τους γονείς του, βασιλιά Παύλο και βασίλισσα Φρειδερίκη, και τις αδελφές του το 1950. «Είχα ευτυχισμένα παιδικά και εφηβικά χρόνια. Μου άρεσε πάρα πολύ η ζωή μου στο σχολείο, αλλά σε καμία περίπτωση τα μαθήματα. Όσο περνούσε ο καιρός, ιδίως όταν έγινα 15 ετών, άρχισε να αλλάζει η ζωή μου άρδην. Μου άρεσαν τα γρήγορα αυτοκίνητα και ευτυχώς δεν σκοτώθηκα, τη γλίτωσα». Την ημέρα της γέννησής του ρίφθηκαν 101 κανονιοβολισμοί από τον Λόφο του Λυκαβηττού, σύμφωνα με την εθιμοτυπία, καθώς με αυτόν τον τρόπο αναγγελόταν ότι ο νέος πρίγκιπας ήταν αγόρι. Να σημειωθεί ότι η αδελφή του Σοφία ήταν βασίλισσα της Ισπανίας από το 1975 μέχρι την παραίτηση του συζύγου της βασιλιά Χουάν Κάρλος το 2014 και την άνοδο του γιου της Φελίπε στον ισπανικό θρόνο.
Φωτογραφίες: Getty Images/Ideal Image, Zuma/Alamy/Visual Hellas, NDP Photo
https://www.okmag.gr/people/teos-vasilias-konstantinos-3-spanies-fotografies-apo-tin-paidiki-tou-ilikia/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου