ΒΑΣΙΛΕΙΑ - ΕΘΝΑΡΧΙΑ

Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β ΄ ΑΔΙΚΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ . ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Ο ΕΘΝΑΡΧΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΑΤΗ Η ΡΩΜΕΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

KING CONSTANTINE ΙΙ EXTRACTED OF HIS THRONE UNFAIRLY . BUT ALWAYS REMAIN THE NATIONAL LEADER. THE NATIONAL ROLE OF THE KING IS INDEPENDENT FROM THE HEAD OF THE STATE. KING IS ALWAYS THE FATHER OF THE NATION. WITH MONARCHY BECOME VISIONABLE THE ROMAN FOLLOWING OF THE GREEK NATION.

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΘΥΡΕΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ   ΘΥΡΕΟΣ
ΙΣΧΥΣ ΜΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΗΣ Α.Μ. ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Β'

Ανδρεας  Μεγκος 
Έχοντας φτάσει στην σελίδα 160 της αυτοβιογραφίας του Βασιλέως και μαθαίνοντας τόσα πολλά από την κατάθεση ψυχής αυτού του υπέροχου ανθρώπου και Έλληνα, έχω ακόμα στο μυαλό μου τον πρόλογο του βιβλίου και ομολογώ ότι είναι θαυμάσιος και σας τον παραθέτω:
«..Αν πρέπει να μιλήσεις και θέλεις να σ’ ακούσουν, μίλα δυνατά και καθαρά. 
Αν πρέπει να μιλήσεις και θέλεις να σε δουν, ορθώσου με ανάστημα. 
Αλλά αν πρέπει να μιλήσεις και θέλεις να σε θυμούνται, σώπασε…»
Αυτά τα λόγια του πατέρα μου, Βασιλέως Παύλου, τα ανακάλυψα γραμμένα από τον ίδιο, πίσω από μια φωτογραφία του, μόλις λίγα χρόνια μετά τον θάνατο του. Τα ακολούθησα ευλαβικά πολύ καιρό και σώπασα για δεκαετίες. Τώρα, μισόν αιώνα μετά την άνοδο μου στον θρόνο, το 1964, σε ηλικία 24 ετών, έχοντας πια φτάσει τα 75 μου χρόνια, και αφού φαίνεται να κλείνει ένας ολόκληρος κύκλος στην πρόσφατη ιστορία της Ελλάδος, ήρθε, πιστεύω, πλέον η ώρα να μιλήσω. Αυτό επιτάσσει τώρα η ευθύνη.
Όταν έχεις βρεθεί στο επίκεντρο της Ιστορίας ενός λαού και μιας εποχής, είναι ευθύνη, όταν έχει πλέον φτάσει η ώρα, να μιλήσεις. Πενήντα ένα χρόνια από την ώρα που διαδέχθηκα ως Βασιλεύς των Ελλήνων τον αείμνηστο πατέρα μου Βασιλέα Παύλο, έχουν αλλάξει πάρα πολλά. Σήμερα, όμως, μισόν αιώνα μετά, μέσα σε συνθήκες βαθιάς και επώδυνης κρίσης για τον τόπο και τον λαό μας, η Ιστορία αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα, όπως και η αίσθηση της ευθύνης.
Αυτό το βιβλίο είναι η δική μου εκπλήρωση ευθύνης.
Κωνσταντίνος Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου