ΒΑΣΙΛΕΙΑ - ΕΘΝΑΡΧΙΑ

Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β ΄ ΑΔΙΚΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ . ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Ο ΕΘΝΑΡΧΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΑΤΗ Η ΡΩΜΕΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

KING CONSTANTINE ΙΙ EXTRACTED OF HIS THRONE UNFAIRLY . BUT ALWAYS REMAIN THE NATIONAL LEADER. THE NATIONAL ROLE OF THE KING IS INDEPENDENT FROM THE HEAD OF THE STATE. KING IS ALWAYS THE FATHER OF THE NATION. WITH MONARCHY BECOME VISIONABLE THE ROMAN FOLLOWING OF THE GREEK NATION.

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΘΥΡΕΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ   ΘΥΡΕΟΣ
ΙΣΧΥΣ ΜΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ.

 

Ταραγμενα εκεινα τα χρονια. Η κυβερνηση του Γ.Παπανδρεου  δεν συμπεριφέρθηκε  με την στοιχειωδη ευγενεια που επιβαλλεται σε αυτες τις περιπτωσεις. Αφησε τις  φιλικες της εφημεριδες  να δημοσιευουν  ψευτικες ειδησεις που μειωναν το προσωπο της Φρειδερικης. Δεν σεβαστηκαν ουτε το πενθος της. 

Ειχε  γινει τοτε μια αποπειρα να ονομασθει ο ''Ελληνικος Στρατος''  σε ''Βασιλικος Ελληνικος Στρατος''. Αυτο μολις το εμαθε(!) ο Παπανδρεου ενημερωσε τον Βασιλεα   Κωνσταντινο  οποιος καλυψε τον πρωθυπουργο και το διαταγμα τελικα δεν εκδοθηκε. 

Εντυπωση προξενει οτι  ο φιλικος τυπος  της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΟΥ εριξε τις ευθυνες  στην Αυλη  και στο Παλατι.  Διαδωσαν οι εφημεριδες οτι  εφταιγε ο στρατηγος Δοβας ο επικεφαλης του στρατιωτικου οικου του Βασιλεως.  Χωρις ομως ο Παπανδρεου να ενημερωσει  πρωτα τον Βασιλεα οπως ειχε καθηκον να πραξει.   Βεβαια ειναι γνωστο οτι η κυβερνηση και ο πρωθυπουργος εχουν την ευθυνη  να εκδιδουν διαταγματα  και να κυβερνουν! Τα Ανακτορα  δεν θα μπορουσαν  να εκδοσουν τιποτε.  Μαλλον η κυβερνηση του Γ.Παπανδρεου δεν λειτουργουσε σωστα. Εψαχνε να βρει εξιλαστηρια θυματα και την ''πληρωναν''  οι αθωοι. Στην περιπτωση αυτη την ''πληρωσε'' η Βασιλισσα - Μητερα Φρειδερικη. Μαλλον εν γνωσει του Παπανδρεου  δημοσιευτηκαν τοσες πολλες ανακριβειες και τοσα πολλα ψεμματα ωστε να αναγκασθει η Φρειδερικη  να παραιτηθει  απο την διεκδικηση  της συνταξης.

Παρακατω  δημοσιευεται το κειμενο της Βασιλισσας Φρειδερικης  ως εξαιρετο δειγμα αξιοπρεπειας και βασιλικου  ηθους. Με την επιστολη αυτη αρνειται ακομη  και την συζητηση  για την χορηγηση της συνταξης.  

Οι Παπανδρεου δεν εδωσαν συνταξη στην βασιλισσα  διοτι  επρεπε να ειναι πολλα αυτα που τα παιδια τους θα ετρωγαν κατοπιν. Καλα λεει ο λαος μας οτι ο καλλιτερος φυλακας ειναι ο κλεφτης !

'' Κυριε Πρωθυπουργε,

Απευθύνομαι προς υμάς, τελουσα υπο το βάρος της βαθυτάτης θλίψεως εκ της συνεχιζομένης απο της ημέρας του θανάτου του συζύγου μου επιθέσεως μερίδος του τύπου κατα  του προσώπου μου. Σκληρά μοίρα μου επεφύλαξε να αντιμετωπίσω τοιαύτην πρωτοφανήν εκδήλωσιν παραλόγων ισχυρισμών περι δήθεν πολιτικών φιλοδοξιών  και επιδιώξεων οικονομικής φύσεως , εστερημένη πάσης προστασίας. Η συνείδησις μου ειναι απολύτως ήσυχος. Ο αείμνηστος Βασιλεύς Παύλος και εγω εζήσαμεν ολόκληρον την ζωήν μας  εμπνεόμενοι μόνον απο αγνήν αγάπην προς τον λαόν μας και προς την οικογένειαν μας . 

Η εμπιστοσύνη του Ελληνικου Λαου προς τον σύζυγον μου και προς εμέ  εκδηλωθείσα με πλούτον απαράμιλλον αισθημάτων επλήρωσε την ψυχην μου  δια των ευτυχεστέρων αναμνήσεων.

Με αυτας  τας  αναμνήσεις μου επιθυμώ τωρα μετα το τραγικόν πλήγμα της απωλείας του συζύγου μου, να ζήσω εν ηρεμία και γαλήνη.

Κηδομένη ομως της αξιοπρεπείας μου ως Βασιλίσσης των Ελλήνων επι δεκαεπτά έτη και νυν ως Βασιλίσσης- Μητρός, αισθάνομαι την ανάγκη να σας παρακαλέσω να μην προχωρήσητε εις την πραγματοποίησιν της εξαγγελθείσης  υπο της Κυβερνήσεως σας υποβολής προτάσεως επιχορηγήσεως μου . 

Επιθυμώ  να προσθέσω οτι δεν προτίθεμαι να απομακρυνθώ της Πατρίδος μας, την οποίαν  ο σύζυγος μου και εγω υπηρετήσαμεν αφωσιωμένοι εις τον αγαπητόν λαόν μας, της ελληνικής γης ,ήτις με στοργήν εδέχθη τον αείμνηστον σύζυγον μου Βασιλέα. 

Ελευθερια 29/9/1964

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου