ΒΑΣΙΛΕΙΑ - ΕΘΝΑΡΧΙΑ

Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β ΄ ΑΔΙΚΑ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ . ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Ο ΕΘΝΑΡΧΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΡΑΤΗ Η ΡΩΜΕΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

KING CONSTANTINE ΙΙ EXTRACTED OF HIS THRONE UNFAIRLY . BUT ALWAYS REMAIN THE NATIONAL LEADER. THE NATIONAL ROLE OF THE KING IS INDEPENDENT FROM THE HEAD OF THE STATE. KING IS ALWAYS THE FATHER OF THE NATION. WITH MONARCHY BECOME VISIONABLE THE ROMAN FOLLOWING OF THE GREEK NATION.

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΘΥΡΕΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ   ΘΥΡΕΟΣ
ΙΣΧΥΣ ΜΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

"Γιατί τέτοια συμπεριφορά των εκλεγμένων αντιπροσώπων μίας ισχυράς δημοκρατίας σε έναν ''πρώην'' βασιλιά;"

 Παραθετουμε  παρακατω μια σειρα ξενων δημοσιευματων και στιγμιοτυπων οπου γινεται λογος  για το οτι ο βασιλιας Κωνσταντινος Β΄  αδικα εχασε τον θρονο του απο αυτους που  επρεπε να ηταν φυσιολογικα ανωτεροι ''πασης υποψιας ΄΄ αλλα  τελικα απδειχθηκαν  μεγαλοι προδοτες (Καραμανλης και Αξιωματικοι).

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ & ΤΟ UNFAIR ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ 
Γράφει ο Nicolas Tantzos στο βιβλίο του "Κωνσταντίνος ΙΓ΄" (μτφρ Κων/νου Μπαρμπή).
Οι πρώτες εμφανίσεις του Βασιλιά Κωνσταντίνου στο προσκήνιο που φόβισαν...
 


Τον Δεκέμβριο του 1989 ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος παραχώρησε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του στην ξενιτιά και στον τόπο της εξορίας του. Διετύπωσε την ελπίδα της επανόδου στην Ελλάδα "με οποιαδήποτε ιδιότητα ήθελε ο ελληνικός λαός". Τόνισε ότι ήταν: "... δικαίωμά μου ως Έλληνα και ως πολίτη, να εκφράσω τις απόψεις μου όπως οποιοσδήποτε άλλος. Η χώρα μας έχει την αίσθηση της ενότητας και του σκοπού για να προχωρήσει στη νέα δεκαετία, ώστε να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε σ΄ όλα τα συναρπαστικά πράγματα που λαμβάνουν χώρα... στην Ευρώπη" (Συνέντευξη στις New Yorks Times, 7 Δεκεμβρίου 1989).
Αναφερόμενος σε μία συνάντηση που έγινε τον Σεπτέμβριο του 1989 στο Ποέρτο Ρίκο για να συζητηθεί η υποψηφιότητα της Ελλάδας να αναλάβει την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 1996, ο βασιλιάς είπε "Οι Έλληνες πήγαν εκεί απόλυτα ενωμένοι. Είχαν αντιπροσώπους όλων των πολιτικών κομμάτων, αλλά και τεχνοκράτες που είχαν ενεργό ανάμειξη στην υποψηφιότητα της Αθήνας". [...]
Μετά τη συνέντευξη που έδωσε ο βασιλιάς Κωνσταντίνος στο Λονδίνο, όλα τα πολτικά κόμματα στην Ελλάδα καταλήφθηκαν από πραγματική υστερία. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κίμωνας Κουλούρης κατηγόρησε τους New Yorks Times για "καθοδηγητική" δημοσιογραφία. Το ΚΚΕέκρινε τις δηλώσεις του βασιλιά "ανάξιες σχολιασμού". Ο Ανδρέας Παπανδρέου ξιφούλκησε κατά του βασιλιά κατηγορώντας τον για "πανούργα και απαράδεκτη επέμβαση στις ελληνικές πολιτικές υποθέσεις" και προκάλεσε τον Κωνσταντίνο να κατονομάσει τους πολιτικούς ηγέτες "με τους οποίους είχε συναντηθεί και συζητήσει". [...]

Το πρωτοχρονιάτικο βασιλικό μήνυμα του 1990
Ο Βασιλιάς έγραψε σε βίντεο και μοίρασε ένα πρωτοχρονιάτικο μήνυμα για τον ελληνικό λαό, με το οποίο του ευχόταν ευτυχία και προκοπή στην επόμενη δεκαετία. Νέο κύμα διαμαρτυριών από τους πολιτικούς. Το βασιλικό μήνυμα μεταδόθηκε από τηλεοπτικούς σταθμούς σ΄ όλο τον κόσμο, αλλά και από ιδιωτικά κανάλια στην Ελλάδα, ενώ το περιεχόμενό του φιλοξενήθηκε στις στήλες πολυάριθμων εφημερίδων. Ο λαός ενθουσιάστηκε και με χιλιάδες επιστολές και τηλεγραφήματα οι Έλληνες πολίτες του ζήτησαν να συνεχίσει να μιλάει απευθυνόμενος απευθείας στους ίδιους.

Το unfair του Μητσοτάκη
 

Το 1988, ο ηγέτης της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Μητσοτάκης (τότε το κόμμα ήταν αξιωματική αντιπολίτευση και σήμερα κυβερνά), απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου στο Λονδίνο σχετικά με το δημοψήφισμα του 1974, το οποίο υποτίθεται ότι απέβη υπέρ της αβασίλευτης δημοκρατίας, δήλωσε ότι το θεωρεί unfair (= άδικο, μεροληπτικό) και ότι δεν έπρεπε ο βασιλιάς να στερηθεί τον θρόνο του. Η εφημερίδα, μάλιστα, της Νέας Υόρκης Πρωινή ανέφερε στο ρεπορτάζ της ότι ο Μητσοτάκης υποστήριξε ότι ο Καραμανλής "άλλαξε το αποτέλεσμα".
Αυτή η ντόμπρα αναγνώριση της νοθείας και των μεροληπτικών συνθηκών κάτω από τις οποίες διενεργήθηκε το δημοψήφισμα προκάλεσε αληθινό σεισμό στην Ελλάδα και δημιουργήθηκε θέμα στην Βουλή. Οι ανησυχίες δεν ήταν, όπως αποδείχθηκε σύντομα, η παραδοχή ότι κατά το δημοψήφισμα είχε διαπραχθεί νοθεία και είχε αντιστραφεί το αποτέλεσμα, αλλά το ότι με τη δημόσια δήλωση υπήρχε κίνδυνος να γίνει νέο δημοψήφισμα, που θα το κέρδιζε οπωσδήποτε ο Βασιλιάς, αν διεξαγόταν έντιμα. Μετά από πολλές παρασκηνιακές διαβουλεύσεις, ο Μητσοτάκης αρνήθηκε ότι έκανε σχετική δήλωση στο Λονδίνο και το θέμα έκλεισε.

Επίλογος ''Δημοκρατικου Εθνικου Ρευματος''.


Για να θυμηθούν οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι. Οι νεώτεροι θα αναρωτηθούν "Γιατί τέτοια συμπεριφορά των εκλεγμένων αντιπροσώπων μίας ισχυράς δημοκρατίας σε έναν πρώην βασιλιά;" Διότι οι πολιτικάντηδες της χώρας μας δεν θέλουν να μοιράζονται την κουτάλα της εξουσίας μ΄ άλλους, πόσο μάλλον μ΄ έναν Βασιλιά που θα τους ελέγχει κιόλας.

Βασιλείς: Συμεών, Αλέξανδρος, Μιχαήλ & Κωνσταντίνος

Σ΄ άλλες χώρες δεν υπάρχει τέτοια συμπεριφορά απέναντι στους πρώην Βασιλείς τους. Στην Ιταλία, οι απογονοι του  Βικτόριο Εμμανουέλε διατηρούν όχι μόνο τα σπίτια τους αλλά και εφημερίδα και τηλεοπτικό σταθμό. Στην Σερβία, από το 2004 έχει τοποθετηθεί το στέμμα στο εθνόσημο και την σημαία της και ο Βασιλιάς της Αλέξανδρος (Έλληνας από την μητρική πλευρά) απολαμβάνει τον σεβασμό και την τιμή των συμπατριωτών του αλλά και των πολιτικών. Στην Αυστρία, ο Βασιλιάς της ετάφη δημοσία δαπάνη με τιμές εν ενεργεία αρχηγού κράτους. Στην Ρουμανία, ο λαοφιλέστατος Βασιλιάς της Μιχαήλ (Έλληνας από την μητρική πλευρά) δραστηριοποιείται σαν άτυπος πρεσβευτής και φορέας των αιτημάτων της στην Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια απολαμβάνει και την τιμή των Ρουμάνων πολιτικών (Τωρα πεθανε αλλα η κηδεια του συγκεντρωσε πληθς ρουμανων και τα φωτα  της επικαιροτητας).

 Στην Γεωργία, ο Πατριάρχης Ηλίας ζητά πολλάκις την αποκατάσταση του βασιλικού θεσμού μετά από 212 χρόνια κατάργησής του από την χώρα!
Η Ελλάδα, εξαιτίας των πολιτικάντων που την κυβερνούν, αποτελεί μοναδικό παράδειγμα προσβολής ανθρώπων και ατιμασίας της ανθρωπίνης αξιοπρεπείας. Ο Κωνσταντίνος όπου σταθεί και όπου βρεθεί λέει ότι Έλληνας, υπερηφανεύεται για την Πατρίδα του και την ένδοξη ιστορία της και προωθεί τα ελληνικά συμφέροντα στο διεθνές γίγνεσθαι. Το αντάλλαγμα: στέρηση υπηκοότητας, διαβατηρίων και περιουσίας! Του στερούν και το δικαίωμα να μιλά! Διαβάσατε τι τους έπιασε μόλις άρχισε να μιλά ο Κωνσταντίνος! Πανικός, φόβος, υστερία, (αν γίνει δημοψήφισμα και έρθει ο βασιλιάς εμείς που θα φτάσουμε;).
Έλληνες πολιτικοί: Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος!

http://rthodoxiapatridavasileia.blogspot.com/2014/08/unfair.html 





Το «unfair» του δημοψηφίσματος

Το 1988 ο Μητσοτάκης χαρακτηρίζει «unfair» το δημοψήφισμα με το οποίο λύθηκε οριστικά και αμετάκλητα το πολιτειακό ζήτημα στη χώρα. Εκείνο του 1974, όταν ο ελληνικός λαός σε ποσοστό 69% αποφάσισε την κατάργηση της Μοναρχίας. Ο αρχηγός –τότε- της αξιωματικής αντιπολίτευσης δικαιολόγησε τη θέση του με το απλό επιχείρημα πως θα έπρεπε ο τέως βασιλιάς να βρίσκεται στην Ελλάδα εκείνη την περίοδο, προκειμένου να διεξάγει το δικό του προεκλογικό αγώνα υπέρ της θέσης του. Αν και βέβαια η απουσία του δεν εμπόδισε τους βασιλόφρονες υποστηρικτές του (και τους παράδες τους) να το κάνουν.

Η θύελλα που προκλήθηκε ήταν άνευ προηγουμένου. Ακόμη κι εντός της Νέας Δημοκρατίας υπήρξαν σφοδρές αντιδράσεις, ενώ ο Τύπος της εποχής τον «κατασπάραξε». Η αλήθεια είναι πως τον πρώην πρωθυπουργό μπορούσες να τον κατηγορήσεις για πολλά πράγματα. Όχι πάντως για την αφοσίωσή του στο παλάτι ή στον γιο της Φρειδερίκης. Ακόμη και στα Ιουλιανά, δεν ήταν τα συναισθήματά του για την Αυλή, αλλά εκείνα για τον «Γέρο» που καθόρισαν τη στάση του.

Έπρεπε να φτάσουμε στο δημοψήφισμα για το Μνημόνιο για να καταλάβουμε τι ακριβώς σημαίνει «unfair». Αρκεί να θυμηθεί κανείς τι είδους κάλυψη και αντιμετώπιση είχαν οι υποστηρικτές του «Ναι» και του «Όχι» και θα καταλάβει πως οι στοιχειώδεις πολιτικοί κανόνες υπαγόρευαν την φυσική παρουσία του Γλίξμπουργκ. Χωρίς «μα» και «μου».

http://menshouse.gr/prosopa/39247/o-paradisos-tou-kosta-mitsotaki


Στις 4 Φεβρουαρίου 1988, στη διάρκεια επίσκεψής του στο Λονδίνο,χαρακτήρισε άδικο (unfair) το δημοψήφισμα του 1974 για το πολιτειακό ζήτημα προκάλεσε αντιδράσεις εντός του κόμματός του. 

 Όντας αντιβασιλικός, υποστήριξε το δίκιο του π. Βασιλιά με το περίφημο: unfair , θέλοντας να πει πως όντως αδικήθηκε που δεν πήρε μέρος για να στηρίξει την Μοναρχία στο Δημοψήφισμα.
https://new-deal.gr/konstantinos-mitsotakis-o-amfilegomenos/ 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου